Over Ons
Met ons team van timmerlieden, loodgieters, tegelzetters, stucadoors, schilders en kitters houden wij de complete verbouwing in eigen hand en bent u verzekerd van vakwerk.
Wij werken al jaren samen met dezelfde vakmensen en dat heeft geresulteerd in veel tevreden en terugkerende opdrachtgevers.
Algemene Voorwaarden
Privacy statement
Zorgvuldig
Het belang voor u als klant en relatie van M.V. Bouwgroep staat voorop bij de dienstverlening die wij verrichten en het uitvoeren van overeenkomsten welke we met elkaar aangaan. Dat betekent onder andere dat M.V. Bouwgroep bij het verzamelen, verwerken en bewaren van uw persoonlijke gegevens zorgvuldig te werk gaat en uw gegevens vertrouwelijk worden behandeld.
Verschillende doelen
M.V. Bouwgroep gebruikt de door u verstrekte persoonlijke gegevens voor verschillende doelen. Dat kan zijn voor het verzamelen van marktgegevens, het meten van uw interesses, u te informeren via nieuwsbrieven, het kunnen toesturen van een brochure of u daadwerkelijk te kunnen laten inschrijven voor een specifiek project en uiteindelijk tot het aangaan van een overeenkomst. Voor al dit soort activiteiten hebben we niet al uw gegevens nodig, we zullen ons beperken tot het verzamelen van de noodzakelijke gegevens behorend bij die activiteit.
We beschermen uw gegevens
M.V. Bouwgroep neemt alle maatregelen, voor zover de heersende reguliere technieken dat toelaat, om te voorkomen dat uw persoonlijke gegevens gewijzigd verloren of beschadigd raken, door derden kunnen worden ingezien of in ongewenste handen komen. In het geval wij uw gegevens aan derden ter inzage moeten geven, zullen wij deze derden uitdrukkelijke voorwaarden opleggen die uw privacy borgen.
Onnodig bewaren
Uw persoonlijke gegevens worden net zo lang bewaard totdat de gevraagde dienst is verleend, de overeenkomst is uitgewerkt of zolang wet of gebruiksregels dat verlangen. Hierna worden uw gegevens vernietigd.
Hoe houdt u grip
Op grond van de wet heeft u rechten op inzage, aanpassing of verwijderen van uw gegevens, bezwaar te maken, een klacht in te dienen of wenst u gewoon nadere informatie. Stuur in dat geval een mail aan info@mvbouwgroep.nl
Beleidsverklaring
Het KAM-beleid van de organisatie is gericht op de werkzaamheden zoals benoemd in het toepassingsgebied. Werkzaamheden worden uitsluitend uitgevoerd conform geldende normen en geldende wet- en regelgeving.
Voor alle medewerkers binnen de organisatie gelden de volgende uitgangspunten:
- Onze onderneming draagt zorg voor het continu voldoen aan geldende wettelijke en andere van toepassing zijnde eisen, zowel voor, tijdens als na uitvoering van onze werkzaamheden.
- Het KAM-beleid dient zowel tijdens werkzaamheden op eigen locatie als op werkzaamheden op locatie van opdrachtgevers als uitgangspunt.
- De directie stelt alle middelen beschikbaar om opvolging van het KAM-beleid te kunnen garanderen, voor zover dit redelijkerwijs en praktisch mogelijk is.
- De organisatie heeft een open communicatiestructuur op gebied van kwaliteit, veiligheid, gezondheid en milieu, bedoeld voor zowel interne als externe communicatie.
- Het KAM-beleid wordt zo vaak als nodig en/of wenselijk gecommuniceerd binnen de gehele organisatie om te garanderen dat het beleid volledig begrepen en gevolgd wordt.
- De bedrijfsvoering is gericht op een continue verbetering op gebied van kwaliteit, veiligheid, gezondheid en milieu.
- Vóór uitvoering van werkzaamheden zullen, indien noodzakelijk en/of wenselijk, aanwezige risico’s op gebied van kwaliteit, veiligheid, gezondheid en milieu worden gereduceerd tot een voor eenieder zo laag mogelijk en in ieder geval aanvaardbaar niveau, door het treffen van passende en effectieve maatregelen.
- Alle nodige maatregelen zullen worden getroffen om ongevallen met of zonder verzuim, letsel en (materiële) schade, onveilige handelingen en –situaties, milieu-incidenten en alle overige ongewenste en negatieve gebeurtenissen te voorkomen.
- Het KAM-beleid wordt zo vaak als nodig en/of wenselijk, doch minimaal eens per jaar geëvalueerd en waar nodig aangepast, waarna medewerkers op de hoogte gebracht worden van aangebrachte wijzigingen.
- In geval van klachten en afwijkingen, zowel interne als externe, zullen passende maatregelen getroffen worden om deze klachten en afwijkingen op doeltreffende wijze te behandelen, op te lossen en in het vervolg te kunnen voorkomen.
- De organisatie stelt zich ten doel om de klanttevredenheid te verhogen door het KAM-systeem doeltreffend toe te passen, met inbegrip van processen voor verbetering van het systeem.
- Periodiek zal worden gemonitord en gemeten of het KAM-systeem van de organisatie functioneert volgens het geformuleerde beleid en volgens wettelijke en andere eisen.
De directie zal erop toezien dat het geformuleerde beleid gevolgd wordt en zal waar nodig ingrijpen.